SORTIDA DE 2n DE BATXILLERAT AL CENTRE DE REGULACIÓ GENÒMICA

El dia 10 de novembre l’alumnat de biologia de 2n de batxillerat de l’Institut Pere Ribot van anar a fer una visita al Centre de Regulació Genòmica, amb seu a Barcelona.

Segons la seva pròpia presentació:cw6tokew8aqphpo

El Centre de Regulació Genòmica (CRG) és un institut d’investigació biomèdica d’excel·lència internacional, creat al desembre de 2000.
És una fundació sense ànim de lucre finançada pel Govern català a través dels Departaments d’Economia i Coneixement i Salut,
el Ministeri d’Economia espanyol, el Grup “la Caixa”, i inclou la participació de la Universitat Pompeu Fabra.

La missió de la CRG és descobrir i avançar en el coneixement en benefici de la societat, la salut pública i la prosperitat econòmica.

El CRG creu que la medicina del futur depèn de la ciència innovadora d’avui. Això requereix un equip científic interdisciplinari centrat en la comprensió de la complexitat de la vida del genoma a la cèl·lula a un organisme complet i la seva interacció amb el medi ambient, que ofereix una visió integrada de les malalties genètiques.

En aquest extraordinari marc científic el nostre alumnat va realitzar una visita a les instal·lacions, va realitzar un taller d’expressió gènica i diferenciació cel·lular i van aprendre tècniques novedoses per a ells.

Una jornada molt agradable i molt profitosa.
Gràcies al Centre de Regulació Genòmica per la seva acollida!