INTERCANVI AMB POLÒNIA

Gimnazjum im. Michała Sędziwoja / Institut Pere Ribot de Vilassar de Mar

Ja han arribat! Per fi! Estàvem impacients! Ja tenim a les poloneses i els polonesos a Vilassar de Mar. Van arribar dimarts al vespre (cap a dos quarts de deu de la nit). Tothom a casa seva, presentacions, sopar i a dormir que venen molt cansats del viatge. Tothom a descansar que tenim unes jornades molt intenses.

Dimecres 24 de gener

Arriben a l’Institut i els fem la rebuda institucional. Presentacions, benvinguda de la directora, de l’alumnat, …. I tot seguit van al l’Escola Pérez Sala per conèixer com funciona una escola de primària. Després ens rebrà l’alcalde i per acabar farem un pica-pica de benvinguda a la cantina de l’Institut. I per acabar l’alumnat polonès s’incorpora a l’aula per veure de primera mà la dinàmica d’una classe de secundària a Vilassar de Mar.

Dijous 25 de gener

Avui anirem a Canet de Mar a fer la ruta modernista. I després, si fa bo, podrem gaudir de la platja. A la tarda vida familiar perquè els nostres amics polonesos puguin veure el dia a dia del nostre municipi i de les nostres famílies. I per sopar les famílies vilassarenques han organitzat un sopar informal per tal de convidar el professorat polonès i català. Com veieu una jornada ben prometedora.

Divendres 26 de gener

Cap a Barcelona. La pluja ens destorba però no ens atura. De bon matí visitem el barri antic començant per Santa Maria del Mar. Després dinarem i farem la visita modernista: veurem la Sagrada Família, l’Hospital de Sant Pau i el Parc Güell.

Dissabte 27 de gener

Avui toca dia familiar. I a la tarda el comiat no desitjat. Però no patiu perquè el mes de maig us venim a veure nosaltres! Fins aviat i moltes gràcies per tot!.