Nova oferta de GM Salvament adaptat a alumnat de AAFE

Nova oferta del Grau mitjà de Salvament i Socorrisme (cicle inicial) adaptat a l’alumnat que prové del GS de d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives (AAFE).

Atenent a la nova modificació de la llei  de l’exercici dels professionals de l’esport i com aquesta afecta a l’alumnat del Grau Superior d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives, el qual ja no podrà obtenir el certificat que acreditava per a treballar com a socorrista en piscina, volem oferir l’oportunitat d’obtenir aquesta titulació mitjançant uns cursos adaptats especialment per aquest sector.

Comencem aquest octubre!

Requisits d´accés:

– Haver finalitzat el CFGS d’AAFE o estar cursant el segon nivell.

– Superació de la prova específica d´accés.

L’import del curs serà:

• Quota material: 20 euros
  • Quota currículum: 237,50 euros

Total: 257,50 euros

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *