Finalitzem amb èxit la 3ª Setmana Blava de l’Institut de Nàutica de Barcelona.

Després d’una setmana intensa i plena de múltiples activitats, el passat divendres dia 16 de febrer va finalitzar la 3ª Setmana Blava de l’INB.

Anualment, des de l’Institut de Nàutica de Barcelona organitzem una Setmana Blava, on durant uns dies, deixem de fer les activitats acadèmiques convencionals, i organitzem un seguit de conferències, visites, col·loquis, sortides amb vaixell i activitats diverses, adreçades principalment als nostres alumnes, per tal que tinguin l’oportunitat de copsar de primera mà el sector professional al qual estan dedicant els seus esforços.

Tanmateix, aquest any hem obert a la ciutadania en general algunes de les activitats que hem organitzat, i val a dir que ha tingut molt bona acollida.

Com a exemple d’aquestes activitats trobem el debat “Port-ciutat: cap a quin model anem?” on va participar la regidora de Ciutat Vella, el president de Barcelona Clúster Nàutic, el director de l’Oficina Estratègica del Pla del Delta del Llobregat entre d’altres, o la Xerrada “La mar de Vinyetes” que va tractar la representació que té la mar en l’àmbit de les historietes, els còmics i la novel·la negre.

Així doncs, des de l’INB fem una valoració molt positiva de la 3a Setmana Blava, i ja comencem a pensar en la 4a Setmana Blava que realitzarem l’any vinent, en la qual intentarem mantenir la línia de treball i proposar un seguit d’activitats i xerrades per a l’alumnat, i també obertes a la ciutadania en general.

També ens agradaria agrair a tot el professorat, alumnat, empreses col·laboradores i participants en general que d’una manera o altra us heu involucrat en aquestes jornade

Debat “Port – Ciutat: cap a quin model anem?” “La mar de vinyetes”

Galeria de fotos Setmana Blava alumnat de Manteniment de Vaixells:

Galeria de fotos Setmana Blava alumnat d’esports: