Navegació amb el Far Barcelona

El dilluns 4 d’abril, alguns alumnes i professors varem poder gaudir d’una enriquidora navegació als voltants de la ciutat de Barcelona, a bord del veler Far Barcelona.

El Far Barcelona és una goleta de fusta de 23 m d’eslora construïda a Noruega a finals del S.XIX, i restaurada a Barcelona per alumnes del Consorci el Far per a esdevenir un vaixell escola. utilitzada en programes educatius i en activitats ciutadanes.

Guiats per la seva tripulació, varem ajudar en algunes de les tasques a coberta, com ara estirar ben fort els cap per a pujar manualment la vela major i trinqueta.

El seu capità, també ens va fer passar a tots per el pont de comandament per a explicar-nos les bases de navegació i dels instruments a bord.

En aquesta sortida, també ens va acompanyar la nostra inspectora (Neus Escoda), en Xavier Secall (CEB) i en Josep Noguera (ex-Rambla Prim).

?

20160404_152406

sdr

20160404_151654