Portes Obertes 2016

Desprès d’haver engegat amb èxit el projecte del nou Institut de Nàutica da Barcelona, anem preparant motors per al curs 2016-17, i el passat 20 d’abril, varem fer les nostres Portes Obertes, on alumnat i famílies, varen poder conèixer de primera ma qui som, i que… Llegeix més»

Navegació amb el Far Barcelona

El dilluns 4 d’abril, alguns alumnes i professors varem poder gaudir d’una enriquidora navegació als voltants de la ciutat de Barcelona, a bord del veler Far Barcelona.
El Far Barcelona és una goleta de fusta de 23 m d’eslora construïda a Noruega a finals del S.XIX,… Llegeix més»

Concurs d’Emprenedoria l’INB

Ja tenim guanyador del I Concurs d’emprenedoria de l’INB. Hem organitzat un concurs d’emprenedoria, per a que els nostres alumnes puguin demostrar la seva iniciativa emprenedora
El nivell ha sigut molt alt, i han desenvolupat idees molt bones i innovadores i mol ben defensades. El jurat ho ha… Llegeix més»