Ja estem en marxa!

Comencem un nou curs!
Desprès del merescut període estiuenc, ja ens hem posat tots en marxa.
Encetem el nostre segon any a l’Institut de Nàutica de Barcelona amb molta il·lusió i energia, desprès d’haver superat amb nota el nostre primer any de funcionament.
La valoració que des de… Llegeix més»

Calendari de setembre

Abans d’anar de vacances, per als que encara esteu pendents de matricular-vos al setembre, per als que ja esteu matriculats i voleu saber l’inici de les classes, o per als que encara us esteu rumiant si voleu venir a l’Institut de Nàutica de Barcelona, us… Llegeix més»

7a Edició Premis FPemprèn

El 22 de juny, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis de la 7a edició dels PREMIS FPEMPRÈN.
Representant a l’Institut de Nàutica de Barcelona van assistir Jaume Juan i Guillem Delgado amb el seu projecte ‘Balearic five esssences’ i en Sergio Gonzalez amb ‘Nautrip’ finalista del premi emprenedor.
Ben fet Sergi !!! I felicitats al Jaume i en Guillem per la bona feina.
El premi és la part més visible de la feina realitzada durant el curs per set grups d’alumnes tant de grau mig com de superior dins l’àrea de FOL animats i recolzats per la professora Cristina Martín.… Llegeix més»

Matricula Juliol

Desprès del període de preinscripció dels estudis, ara toca matricular-se.
Així que tots aquells que heu fet la preinscripció (de qualsevol estudi) heu de venir a matricular-vos segons les dates indicades.
Recomanem que porteu imprès i omplert el full de matrícula.
Quan vingueu a matricular-vos, us lliurarem el… Llegeix més»

Portes Obertes 2016

Desprès d’haver engegat amb èxit el projecte del nou Institut de Nàutica da Barcelona, anem preparant motors per al curs 2016-17, i el passat 20 d’abril, varem fer les nostres Portes Obertes, on alumnat i famílies, varen poder conèixer de primera ma qui som, i que… Llegeix més»

Navegació amb el Far Barcelona

El dilluns 4 d’abril, alguns alumnes i professors varem poder gaudir d’una enriquidora navegació als voltants de la ciutat de Barcelona, a bord del veler Far Barcelona.
El Far Barcelona és una goleta de fusta de 23 m d’eslora construïda a Noruega a finals del S.XIX,… Llegeix més»

Concurs d’Emprenedoria l’INB

Ja tenim guanyador del I Concurs d’emprenedoria de l’INB. Hem organitzat un concurs d’emprenedoria, per a que els nostres alumnes puguin demostrar la seva iniciativa emprenedora
El nivell ha sigut molt alt, i han desenvolupat idees molt bones i innovadores i mol ben defensades. El jurat ho ha… Llegeix més»