II Concurs d’emprenedoria de l’INB

Ja tenim guanyador del II Concurs d’emprenedoria de l’INB. Durant aquest curs s’han presentat els treballs a concurs dels alumnes Adrià Marín, Rafael González, Vicent Planells, Miguel Joves, Albert Muñoz, Marcel Andreu i  l Àlvar Rex.

Els alumne han desenvolupat idees molt bones i innovadores… Llegeix més»

Matrícula Juliol 2017

Desprès del període de preinscripció dels estudis, ara toca matricular-se.
Així que tots aquells que heu fet la preinscripció (de qualsevol estudi) heu de venir a matricular-vos segons les dates indicades.
Recomanem que porteu imprès i omplert el full de matrícula.
Quan vingueu a matricular-vos, us lliurarem… Llegeix més»

Nova Borsa de Treball

L’Institut de Nàutica de Barcelona, seguint el seu decidit objectiu de donar servei a les empreses i entitats del sector nàutic, ofereix un servei de Borsa de Treball per a poder connectar les demandes laborals del sector amb els alumnes i ex-alumnes del nostre Institut
A… Llegeix més»

Portes Obertes 2017

Desprès d’haver engegat amb èxit el projecte del nou Institut de Nàutica da Barcelona, anem preparant motors per al curs 2017-18, i el proper 26 d’abril, farem la jornada de Portes Obertes, on esteu convidats alumnes i famílies, per a conèixer de primera ma qui… Llegeix més»

Nous cursos d’Estiu

L’Institut de Nàutica de Barcelona, per a donar resposta a les demandes que alumnes, federacions i sectors esportius ens manifesten, hem obert  un nou període de preinscripció i matrícula per als nous cursos d’estiu:

• GM SALVAMENT I SOCORRISME (cicle inicial adaptat a l’alumnat de GS AAFE)
  • GM… Llegeix més»

Hem portat un vaixell al Saló d’Ensenyament!

L’Institut de Nàutica de Barcelona, hem portat un vaixell al Saló d’Ensenyament que aquest dies està ajudant a milers d’alumnes a decidir el seu futur professional.
Els nostres alumnes i professors del Grau Superior de Sistemes electrotècnics i de comunicació dels vaixells, han esta preparant el… Llegeix més»

Accident del pesquer El Fairell

La comunitat de l’Institut de Nàutica de Barcelona, ens afegim al dol dels pescadors de la flota de Barcelona i als veïns i veïnes de la Barceloneta, en l’accident del pesquer El Fairell.

2a Setmana Blava a l’INB

Anualment, organitzem una Setmana Blava, on durant uns dies, deixarem de fer les activitats acadèmiques convencionals, i organitzarem un seguit de conferències, visites, sortides amb vaixell i activitats diverses, adreçades als nostres alumnes, per a que tinguin l’oportunitat de copsar de primera mà el sector professional al quan estan… Llegeix més»

Hem rebut la carta Erasmus (ECHE) !

Avançant en la nostra estratègia d’internacionalització dels nostres estudis, hem rebut de la Comunitat Europea la Carta Erasmus de Educación Superior (ECHE), que ens permetrà iniciar projectes per a realitzar estades a l’estranger, amb nostre alumnat i professorat: