Recuperacions de setembre. Informacions vàries

El proper dilluns comencen les recuperacions de setembre seguint l’horari indicat.

Retorn de LLIBRES a AMPA. LLIBRES en préstec pels exàmens de setembre. DIA 3 I 4 DE SETEMBRE 2018 12H a 13:30H

El dia 7, divendres a les 9:00h serà el lliurament de butlletins en secretaria. L’alumnat pendent de setembre ha de formalitzar la matrícula aquest dia 7.

L’horari d’administració i atenció al públic durant tot el curs escolar us recordem que és de 9 a 14h.

El dia 6 de setembre, a les 19.00h, tindrà lloc al gimnàs de l’institut la reunió informativa per les famílies (Mares i Pares) de tot l’alumnat de l’institut.

INICI DE LES CLASSES ALUMNES ESO EL 12 DE SETEMBRE. BATXILLERAT DIA 14 DE SETEMBRE (11:45h)
L’inici de les classes tindrà lloc de forma gradual. L’alumnat de 1r d’ESO s’incorporarà a les 8.10 h, el de 2n d’ESO a les 10.30 h, el de 3r i 4t d’ESO a les11.45 h. Aquest primer dia l’alumnat caldrà que dugui un estoig i una llibreta i, si escau, l’esmorzar. L’accés a l’institut es realitzarà per la porta del pati ( C/ Xavier Puig Andreu).