Exposició a l’Institut de “La escritura”. Seminari de castellà

FOTOS

“La escritura es la pintura de la voz”: amb aquesta excusa, hem fet una mostra d’escriptura amb els treballs dels nostres alumnes. A l’espai d’exposicions del centre podreu trobar des dels contes que han realitzat els alumnes de 2n d’ESO als tallers d’escriptura (imaginats, escrits, il·lustrats i enquadernats per ells mateixos) fins a diaris de lector de “Los hijos del trueno”, còmics i Tbos dels alumnes de 1r d’ESO sobre una de les lectures obligàtories, “Relatos de monstruos”.

Completen aquesta mostra els quaderns de lectura dels alumnes de 4t d’ESO sobre Bécquer (il·lustrats i enquadernats de forma original, en forma d’scrapbook).

Podeu veure, juntament a aquests treballs, una mostra d’estris i objectes d’escriptura de diferents cultures (japonesa, xinesa…) i una altra de meravellosos contes de diversos autors i il·lustradors.

Fer menció als alumnes de 3r d’ESO, que han fet uns booktrailers molt xulos sobre la lectura “El rostro de la sombra“ i també als de 4t, que els han fet sobre “Marina”, “La catedral”, “El príncipe de la niebla” i de “Las luces de septiembre”, però que per qüestions tècniques no es poden mostrar a l’exposició.

Enhorabona, nois i noies, per la vostra feina! Des del seminari de Castellà us felicitem i us animem a continuar sent tan creatius!