Sortida a la biblioteca de Roquetes

El dimecres dia 15 de novembre, l’alumnat de tercer (43 alumnes) ha visitat la biblioteca Mercè Lleixà de Roquetes. Els han explicat l’origen i la història de la biblioteca, així com les diferents parts que la formen i les diferents activitats que s’hi porten a terme.
Després han fet grups de 5 o 6 alumnes i els han donat un plànol de la biblioteca a cada grup. A continuació, els han explicat on es troben els llibres en funció de l’edat i de la temàtica que tracten. L’alumnat ho havia de marcar al plànol. Posteriorment els han donat una llista amb llibres de diferents temàtiques que havien de buscar per la biblioteca i posar-los dintre d’un cistell.
L’activitat, en forma de gimcana, ha sigut molt divertida i motivadora.