Guanyem els Jocs Florals!

El conte il·lustrat “Mesela i Naim”, elaborat per l’alumnat de 5è, ha resultat guanyador dels Jocs Florals 2017 a la seva categoria. En un acte celebrat a l’Auditori INEFC a Barcelona el passat dissabte 17 de juny, presidit per la Consellera d’Ensenyament Meritxell Ruiz, tres representants de l’alumnat van rebre el premi i les felicitacions de tot el públic assistent i el jurat. A més de llibres, material escolar i 4 tablets, el pròxim curs, en un projecte liderat per TV3 i el programa “Una mà de contes”, els nostres alumnes realitzaran una versió professional del seu conte.