Guanyadors del concurs de dibuix

Aquest curs l’alumnat de tota primària ha participat en una activitat proposada des de l’Ajuntament de Tortosa per donar a conèixer el compositor, músic i pedagog Felip Pedrell.
L’activitat va consistir en llegir el conte: Felip, Josep i la Música. Petita història sobre la vida de Felip Pedrell de Mª Cinta Moreso a la classe. A partir de la lectura del conte, els alumnes d’Educació Primària van realitzar un dibuix de manera individual referent a un dels 15 passatges que té. Un jurat va triar els 15 millors (un per passatge del conte) que han estat els guanyadors i s’exposaran a la biblioteca juntament amb els finalistes.

El passat dia 2 de novembre a les 18 h a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa va tenir lloc l’entrega de premis del concurs. L’acte va consistir en un conta-contes, visita a l’exposició dels dibuixos participants i l’entrega de premis.

Del nostre centre van estar premiats:

Fragment 2:
Cinta Vidiella Pallarés (6è)
Accèssit: Sofia Ortega Santiago ( 6è)
Accèssit: Nazeem Beltran ( 5è)

Fragment 5:
Laia Queral Valls (3r. A)
Accèssit: Júlia Cosme Arasa ( 4rt B)
Accèssit: Elisabet Lainez Heredia ( 5è)

Moltes felicitats!