Famílies col·laboradores

Aquest curs 2017- 18, l’alumnat de 1r de primària, ens representarà a la Mostra de Teatre 2018, que cada any convoca el CRP Baix Ebre.
Els alumnes representaran l’obra “La cuca de llum”. Les famílies dels grups estan ajudant per fer els decorats i el vestuari de l’obra, implicant-se moltíssim en aquest procés d’aprenentatge dels seus fills/es. S’han organitzat en petits grups i diverses tardes, mentre els seus fills/es estan a classe, estan treballant conjuntament, fent els decorats i vestuaris. #juntsmillor.