Audicions de l’alumnat del Conservatori de Tortosa

El passat dia 24 de gener, els alumnes de Grau Professional del Conservatori de Tortosa van venir al nostre centre a fer unes audicions als xiquets i xiquetes de P4 i P5 d’Infantil i als de primer de Cicle Inicial. Van actuar un quartet de vent- fusta: flauta travessera, clarinet i oboè; un trio de percussió i un quintet de vent: trompeta, bombardí, trombó de vares i trompa.
Van tocar un peça cada grup i després van obrir un torn de preguntes, on els nostres alumnes van anar preguntant tots els dubtes i curiositats que tenien. Per acabar, el centre va oferir un petit berenar als músics, en senyal d’agraïment.