Visita d’Àngel Burgas i Ignasi Blanch

El passat dijous dia 15, vam tenir la sort de comptar amb la visita de l’il·lustrador roquetenc Ignasi Blanch i l’escriptor Àngel Burgas, activitat que s’emmarca dins del programa “Autors a les aules”. L’alumnat de 1r d’ESO i 3r de primària, que havien treballat les lectures a la matèria de català, van poder escoltar tot el procés de creació d’una obra literària, la construcció dels personatges, les fonts d’inspiració… I van poder preguntar tots els dubtes que els van sorgir. A més, Ignasi Blanch, il·lustrador de moltes obres d’aquest, va explicar com treballen junts i va dibuixar en directe moltes il·lustracions relacionades amb les seves obres. També van visitar l’alumnat d’educació infantil Moltíssimes gràcies per la vostra visita, va estar una estona molt engrescadora per tots nosaltres!

Àngel Burgas i Ignasi Blanch