Presentació projecte Tots Dansen

El passat dimecres vam fer el primer assaig a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa del projecte Tots Dansen en el qual participem. Una proposta rebuda des del Departament de Cultura de la Generalitat, per mig de l’Ajuntament de Tortosa i que permetrà que l’alumnat de primer i tercer del centre i el nostre professorat col·labori amb els professionals del Mercat de les Flors, a partir de l’aprenentatge d’una coreografia de dansa contemporània.
Aquests tallers permetran que posteriorment els alumnes el representin a l’Auditori Felip Pedrell de la nostra ciutat, tant per als seus companys com per a les seves famílies.
Us deixem el vídeo de la presentació del projecte que es va fer als mitjans de comunicació.