Premiere magazine “Un polsim de tot”

El passat dimarts 16 de maig l’equip del treball per projectes de 1r d’ESO format per alumnat i professorat vam presentar el magazín “Un polsim de tot” al gimnàs del centre amb una gran assistència de pares, mares, professorat del Daniel Mangrané i dels protagonistes del projecte, l’alumnat de primer d’ESO.
Cal dir que no es va estalviar en detalls en la presentació d’aquest esdeveniment. Fins i tot hi va haver catifa vermella, com a les grans premiers cinematogràfiques.
“Un polsim de tot” és el fruit d’un llarg procès que s’ha desenvolupat durant la setmana de projectes i que ha estat una experiència didàctica i innovadora on s’ha fomentat el treball cooperatiu, la creativitat i el companyerisme.

Aquest magazín consta de diverses seccions que ha elaborat l’alumnat per grups: “notícies relacionades amb les Terres de l’Ebre”, “la diversitat cultural i lingüística”,” la cuina tradicional”, “espai de cinema”, “esports”, “previsió del temps amb un toc d’humor” i també amb falques publicitàries i amb unes presentadores que ho han fet força bé. També hem comptat amb un equip tècnic d’operadors i editors molt competent, format pels propis alumnes.
Ha estat una tasca molt feixuga però que ens ha donat moltes satisfaccions.

Esperem que en gaudiu tant o més que el públic que va assistir a l’estrena!