Oferta extraescolars 17-18

L’I-E Daniel Mangrané, motivat per la jornada continuada, ha organitzat dues optatives adreçades a l’alumnat d’ESO. Es tracta de “Mira qui parla” i “Coral”, que es realitzaran els dilluns i dimecres per la tarda (15.30h a 16.30h). L’activitat “Mira qui parla” serà desenvolupada per la professora Pili Ibáñez. En aquesta activitat es treballaran tècniques d’expressió oral i de llenguatge no verbal. L’alumnat assistent serà l’encarregat de fer les presentacions de tots els festivals escolars durant el curs.
Per altra banda, l’activitat “Coral” serà desenvolupada pel professor Lluís Bel. En aquesta activitat es treballaran tècniques de cant grupals. L’alumnat assistent serà l’encarregat de participar en la Trobada de Corals de Secundària.

A més, la biblioteca i el punt de lectura obriran, respectivament, dilluns i dimecres de 16.30 h a 17.15 h.