Festival de la tardor

El passat dimarts 31 vam celebrar el tradicional festival de la Castanyada. Com és habitual, tots els companys d’infantil i primària van fer les seves actuacions i l’alumnat de l’extraescolar “Mira qui parla” d’ESO va ser l’encarregat de presentar l’acte. També, companys de 2n d’ESO, van realitzar actuacions de ball que havien preparat en la matèria de música. En acabar, l’alumnat d’ESO va gaudir dels diferents tallers que s’havien organitzat des de l’optativa de “Dinamització de centre”. Compartim fotos i vídeo de l’acte.