Èxit de les funcions de “Tots Dansen”

Èxit rotund a les dues representacions que l’alumnat de 1r i 3r d’ESO van realitzar el passat dijous a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Recordem que el projecte “Tots Dansen” és una proposta del Mercat de les Flors de Barcelona i la Xarxa Transversal per apropar la dansa contemporània als estudiants de secundària.

Un gran treball de les professores Laura Campins i Tere Navarro amb la col·laboració d’Iris Codorniu; i de la coreògrafa Marta Viladrich. Una proposta del ballarí i coreògraf Ramon Baeza que l’alumnat ha preparat i representant amb molta professionalitat. Durant la representació, a més, es va viure un moment molt emocionant amb l’actuació del músic ebrenc Joan Rovira. Enhorabona a tots per la feina i per la bona estona que estudiants, famílies i claustre van passar en les dues funcions.