Dia Europeu de les Llengües

Com ja sabeu, el dia 26 de Setembre va ser el Dia Europeu de les Llengües, aquests dies hem anat rebent postals de diferents centres de tot el continent. Ara ja les tenim totes i hem organitzat la següent activitat:
Cada grup rebrà dues postals provinents d’unes determinades localitats i unes enganxines relacionades amb les llengües d’Europa per donar a cadascun/a dels/les alumnes.
Les postals les llegiran a la classe en veu alta; es preguntarà als alumnes si saben de quines llengües es tracta i de quins països provenen.
Després buscaran al Google maps on està situada la localitat d’on prové la postal i es buscarà a un mapa lingüístic la llengua que s’hi parla, amb aquesta informació faran una targeta.
Finalment, tota la classe anirà al hall a mirar el mural de les llengües europees i allí l’alumnat buscarà al mapa on se situa la llengua de la seva postal, l’enganxaran al costat de la localitat on es parla, juntament amb el nom de la llengua.