Projecte Palma Produccions 2018

Quatre alumnes de 1r d’ESO, l’Estefania Ackah, l’Isaac Garcia, l’Helena Lozano i en Joel Pérez, avui han representat el centre en el Projecte Palma Produccions 2017-2018 amb el curtmetratge “Un d’aquells dies”. Un dia a l’Institut Escola Torre Queralt es podria definir de moltes maneres però mai com a rutinari o avorrit.

Aquest és un projecte del Departament de Joventut de Lleida que ofereix la possibilitat a grups de joves d’enregistrar un curtmetratge amb suport professional. L’estrena ha tingut lloc aquest dijous a les 19.00 hores al CaixaFòrum. Ha estat un gran esdeveniment que talment recorda els Oscars de Hollywood: passejada amb cotxe d’època per la ciutat de Lleida, catifa vermella a l’arribada al teatre i photocall. Tots els 12 treballs audiovisuals presentats han tingut premi.

Durant el procés tots els alumnes s’ho han passat d’allò més bé i han treballat en equip. Han après a fer un guió, la posada en escena, la direcció, a fer de càmeres o a interpretar personatges, sota la supervisió d’en Jose Berges.

Des d’aquí volem felicitar a tots els joves participants. Ha estat un plaer gaudir de la projecció de tots els curts. Enhorabona!

.