La diada de Sant Jordi a l’IETN

El dilluns 23 d’abril l’IETN ha viscut el seu primer Sant Jordi. Tot l’institut escola ha pogut gaudir de les propostes que teníem per un dia tan important, des de la Gimcana Literària pel barri, passant per la recollida de llibres a canvi d’una rosa fins a la recollida dels premis pels Jocs Florals.

Ha estat molt emotiu,  l’alumnat de totes les escoletes han participat generant una diada de cooperació, convivència i pura poesia.

Mireu, mireu:

L’escoleta taronja espera tranquilament l’intercanvi de la rosa amb molta cura de no despertar el drac ferotge que protegeix els llibres.

La nostra estimada conserge ens ajuda donant llum a aquesta paradeta d’il·lusions.

2n tracta de completar els puzzles després d’haver participat amb moltes ganes a la Gimcana Literària.

3r recull el seu llibre especial de Sant Jordi: Frederick, un ratolí que recull colors i raigs de sol per quan arribi el dur hivern qual poeta i artista que és.

Els més petits emocionats i emocionades amb les propostes dels més grans.

Un conte sonor per a la classe de primer!

Na Carla ens fa teatre i… estem molt atents i atentes.

Els titelles ha estat una proposta la mar d’engrescadora!