Ciber Casal

Us volem explicar que al Casal Infantil Bon Pastor hem construït un espai on divertir-nos. Un punt de trobada on aprendre jugant, un lloc on tots els nens i nenes podem dir la nostra!!

Ens reunim a l’Institut Escola El Til.ler de dilluns a divendres, de 16’30 a 18’45. Tots sabem quin és el nostre grup. Estem els petits que anem de P4 a 2n ; i els grans de l’escola de 3r a 6é.

Fem moltes activitats, un dia jocs i esport a l’aire lliure, un altre ludoteca i ciberaula, i també tallers molt divertits!!

Utilitzem els següents espais del centre : L’aula taller, l’aula de psicomotricitat, el pati i la Ciberaula.

Alguns dels nostres objectius són:

• Afavorir el desenvolupament d’habilitats socials I l’adquisició de valors.
  • Educar en l’ús adquat dels temps lliure.
  • Potenciar l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació a partir dels recursos informàtics.

El calendari és el mateix que l’escolar. També oferim casal de Setmana Santa, Nadal i Estiu.

• Podeu consultar preus i places disponibles, contacteu amb la Marta Costa, coordinadora del servei.