Saltacontes, el somni convertit en realitat.

El passat 24 de Maig els alumnes de 4t de la nostra escola van representar la Cantata “el Saltacontes” del compositor Dani Coma, juntament amb l’Escola de Música de Sant Andreu. Ha estat un projecte molt bonic pels nostres alumnes ja que hem treballat de manera globalitzada, hem après textos, cançons, interpretació, educació emocional, hem decidit l’atrezzo i fins i tot hem dissenyat una samarreta molt original per recordar la Cantata.

El Saltacontes és la historia d’un nen que volia viure dins dels contes. Fascinat pels castells, els poblets petits i tots els personatges que viuen dins dels contes i demana una solució.

La cantata ha estat un projecte molt especial on cada nen ha pogut trobar el seu lloc, on cada nen s’ha sentit especial i ha viscut una experiència que recordarà durant molt de temps.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *