+ Educació: un projecte innovador, un projecte guanyador!

El dia 12 de juny del 2018 s’ ha concedit la beca Carles Capdevila per educació al projecte +Educació.
+Educació Cooperativa, que coordina actualment el projecte, es va presentar al concurs en nom de l’escola La Maquinista i de tots els centres que participem.

+.Educació neix de la voluntat d’una part de la Comunitat Educativa del districte de Sant Andreu d’explorar i sumar possibilitats de participació i col·laboració entre totes les persones per incrementar les oportunitats educatives per a tothom. L’objectiu principal és assolir una educació de qualitat i per a tothom, que permeti el desenvolupament de les persones i de les comunitats. Actualment participen les escoles La Maquinista, El Molí de Finestrelles,L’Esperança, Baró de Viver, Institut Puigvert i l’Institut Escola El Til·ler.
Es realitzen Plenaris anuals a principi de curs on totes les escoles estan representades per famílies, alumnes, professorat i entitats que col.laboren. Al voltant d’un tema comú cada escola presenta els seus desitjos en relació al tema.També es conformen les comissions anuals: Impulsora, Famílies i Escoles i Comunicació, les quals s’ocuparan de dur a terme les activitats decidides al Plenari. A més de les activitats interescoles: La festa de pijames, Roda joc i Jocs Esportius, que fem cada curs. Fa 3 cursos sorgeix el projecte “Universitat d’Infants” amb la idea de traspassar les fronteres de cada comunitat en particular i posar la mirada en un objectiu més ampli que impliqui a tothom. En aquest cas seran les entitats del barri de Sant Andreu disposades a oferir activitats fora de l’horari escola a les quals poden participar tots els alumnes de les escoles que participen del projecte +Educació.
Per a més informació us podeu adreçar a la pàgina web: www.meseducacio.org
El premi servirà per a que la Cooperativa +Educació coordini i dinamitzi el projecte el curs 2018-2019.

Trobareu més informació fent clic en esl següents enllaços: Diari  ARA 324 DistrictedeSandreu  Andreuenc  PremsaComarcal  Amic  Estris  CatZona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *