Si vols saber com treballem al I.E. El Til·ler fes clic aquí. Veniu a coneixe’ns concertant una visita tot trucant al 93.345.69.47. Us hi esperem!

EL NOSTRE PROJECTE

Si vols conèixer el nostre projecte fes clic a la imatge següent:

APADRINAMENT LECTOR

AL TIL·LER ELS GRANS AJUDEN A CRÈIXER ALS MITJANS

Al llarg d’aquestes setmanes els infants de Grans inicien l’apadrinament lector de les companyes i companys de Mitjans. Estan gaudint d’uns dies de presentació i coneixença mútua i compartint els contes i llibres que més els hi agraden. Inicien junts un camí ple de noves aventures!

PORTES OBERTES 2024 AL DISTRICTE

Us informem de les dates de portes obertes als centres públics del districte de Sant Andreu.

Per a més informació sobre el procés de preinscripció pel curs 2024-25 podeu consultar el web del Consorci d’Educació de Barcelona tot fent clic aquí.

NOU EQUIP DIRECTIU DE L’IE EL TIL·LER

Hola, som el nou equip directiu de l’Institut Escola El Til.ler, la nova directora és la Noelia Rodríguez, la Cap d’Estudis d’Infantil i Primària és la Marta Méndez, la Cap d’Estudis de Secundària és l’Anna Casaponsa i la Secretària és la Claudia.
Tenim moltes ganes de… Llegeix més»

EL TIL·LER ÉS CASA TEVA

Amb una barreja d’alegria i tristesa escrivim aquestes paraules de comiat per expressar el nostre agraïment i admiració cap a tu.
Has estat una font d’inspiració per a tots nosaltres, amb la teva dedicació, la teva mirada tendra i especialment la teva passió… Llegeix més»

CONCERT D’HIVERN 2023

Benvolgudes famílies del Til·ler,
Enguany, per causes alienes al centre, el concert d’hivern es celebrarà a la Planta baixa de la Biblioteca del Bon Pastor (carrer de l’Estadella 64) en dos dies diferents:

• DIJOUS 14 de desembre
    • 10.00  COMUNITAT DE GRANS. Les famílies entrareu a les 9.45.
    • 15.00  COMUNITAT… Llegeix més»

SETMANA DE LA MÚSICA 2023

A l’Institut Escola el Til·ler estem molt orgullosos del nostre projecte musical, i és per això que volem aprofitar aquests dies per celebrar la Setmana de la Música, tot aprofitant que el dia 22 de novembre es commemora la diada de Santa Cecília, patrona de… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

El procés electoral de renovació dels membres dels Consells Escolars dels centres educatius públics i privats sostinguts amb fons públics, que es desenvolupa d’acord amb el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia de centres educatius, va començar el passat 30 d’octubre. Us convoquem a participar del procés que iniciem.

El… Llegeix més»

Tornem al Til·ler

Estimades famílies, tornem al Til·ler amb energia, il·lusió i moltes ganes de començar.
El pròxim dimecres 6, arrancarem el nou curs amb horari especial, com podeu veure en el següent cartell. A partir de dijous seguirem amb l’horari habitual.
Us hi esperem!

10è Congrés de Ciència

Volem donar l’enhorabona a l’alumnat del nostre institut escola per la seva participació en la 2a jornada del 10è congrés de ciència, dedicat al mar, que s’ha celebrat aquesta setmana al Centre de Recerca Biomèdica.
En aquest vídeo podeu veure la seva participació.

Tarda de manetes

Atenció famílies!
El pròxim divendres 26 de maig farem una jornada de manetes, petites reparacions al nostre espai: polir i vernissar els bancs del sorral, pintar alguns espais.
Us convidem a participar per aconseguir un pati ben bonic.
Tarda de manetes

Visites a centre per docents

Les Visites en Centre que organitzem el curs 22-23,  tenen com a objectiu disposar d’una visió general de centre (propòsit educatiu, organització del centre, pràctiques d’aprenentatge i relació amb l’entorn) a través de pràctiques educatives reeixides i el desenvolupament d’estratègies per a la millora de… Llegeix més»