Xerrada Batxillerat Internacional

Aquest matí hem fet a l’institut  una xerrada informativa sobre United World Colleges i el Batxillerat Internacional per l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

United World Colleges és una organització que promou  la pau i la convivència a través de l’educació internacional. És una xarxa que aplega a disset col·legis d’arreu del món (Índia, Itàlia, Canadà, Japó…). A cadascun d’aquests centres conviuen uns 200 alumnes de més de 70 nacionalitats. El dia es dia, en aquest context, es converteix en una experiència molt engrescadora i enriquidora que reforça els valors de la tolerància, la diversitat i el diàleg. Aquest matí hem vist un parell de vídeos curts: aquest és una introducció general, i aquest serveix per conèixer una mica millor els col·legis.

Durant dos anys els alumnes estudien en anglès el Batxillerat Internacional, que és un prestigiós Batxillerat d’excel·lència que multiplica les opcions i oportunitats de futur dels alumnes que l’obtenen.

A UWC també es valoren molt altres activitats de caràcter no acadèmic. Per potenciar la creativitat, la solidaritat i la curiositat, tenen molta importància les accions de servei a la comunitat, les artístiques i les culturals.

Qui vulgui viure aquesta experiència única, ha de passar per un procés de selecció que duu a terme el Comité Espanyol de UWC per obtenir alguna de les places i beques. S’han d’enviar les inscripcions abans del 20 de novembre. Trobareu el formulari d’inscripció i tota la informació necessària aquí.

Ànims i sort!