Mschools EduHack

El passat cap de setmana algunes professores del Vilatzara van particpar al Mschools EduHack, organitzat pel Mobile World Capital Barcelona.

EduHack pretén connectar, inspirar i capacitar els docents per identificar i dissenyar experiències innovadores a l’aula i també per al centre i la comunitat educativa dins l’àmbit de la tecnologia digital.

Les necessitats dels alumnes d’avui estan canviant tan ràpidament com les tecnologies que els envolten.  La comunitat educativa té la gran oportunitat i responsabilitat d’utilitzar el seu coneixement sobre alumnes i centres educatius per crear solucions als reptes a què s’enfronten cada dia.

L’equip de professorat del Vilatzara estava format per Alexandra Martín i Bet Alsina, professores de tecnologia i Inma Romero, professora d’anglès.