Projecte educatiu

L’institut Vila-seca és un centre de secundària i batxillerat (també gaudim d’un PIP d’auxiliar d’establiments hotelers) situat al municipi de Vila-seca, Tarragona. El caracteritza una gran mobilitat d’alumnat i professorat, l’àmplia presència de diverses nacionalitats i un compromís ferm en la docència del seu professorat.

L’institut forma part del PEE de Vila-seca, que enforteix la relació entre educació primària i secundària; del Pla català de l‘esport, que amplia la presència d’activitats esportives dins i fora de l’horari lectiu; del programa STEM, que és innovador en les ciències, les matemàtiques i la tecnologia; i de la xarxa d’Escoles verdes. També compta amb la presència de l’Ajuntament de Vila-seca i el seu recolzament.