Comissió de Solidaritat de l’INS Vila-seca

Arran de la confluència durant els darrers anys de diverses accions portades a terme des de l’Àrea de Religió vers l’alumnat sobre aquesta temàtica al nostre Institut, aquest any les accions han cristal·litzat amb la creacció d’una nova Comissió al nostre centre: el de la Solidaritat.
Comencem el nostre “inici de viatge” al nostre Institut engegant un nou projecte a nivell de tota la comunitat educativa per tal de sensibilitzar i fer palès uns dels valors més transversals i globals que en tenim a l’abast: la Solidaritat (especialment amb els més pobres i desfavorits del nostre món).
En concret, durant aquest curs escolar ens hem proposat col·laborar amb la tasca que fa el Comitè Oscar Romero de Tarragona-Reus vers els més desfavorits de Centreamèrica, portant a terme fonamentalment tres activitats/petits projectes:
1. Becar a nens/es de Centreamèrica en edat escolar que no poden accedir a estudiar per manca de medis econòmis. En aquest sentit, ara per ara la recaptació està sent tot un èxit, donat que entre famílies, alumnes i professorat hem recaptat més de 1000 euros per becar, al menys, al voltant d’uns 15 nens/es d’aquests països.
2. Portar a terme una carrera solidària al Centre per tal d’aconseguir recaptar fons per ajudar a fer realitat diversos projectes que el Comitè està portant a terme en diversos països centreamericans.
3. Oferir al nostre alumnat diverses xerrades de sensibilització sobre diversos temes relacionats amb “el tercer món” realitzada per membres experts del Comitè Oscar Romero i diverses personalitats relacionades amb el món de l’atenció social als més desfavorits del nostre món.
Us mantindrem informats sobre el desenvolupament d’aquestes activitats.

Silvestre Linares, Professor de l’INS Vila-seca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *