Sortida del Programa d’Iniciació Professional (PIP)

Dimecres dia 9 de novembre, els alumnes del Programa d’Iniciació Professional amb els professors Judit, Xema i Germán van pujar a la Penya Corbatera, a Ulldemolins. Vam sortir de l’institut amb un temps bo, s’anava obrint el dia i començaven a veure’s els primers esclats de sol a la vegada que els primers cops de vent feien acte de presència. Una vegada el nostre bus s’endinsava a la Serra de Montsant el dia es tornava ventós cada vegada més. La nostra excursió patia el risc de ser suspesa. Però les ganes de passar un dia tots junts, compartint camí i conversa, donant-nos a conèixer una mica més, eren tan grans que ni el fred, ni els vent forts ens van tirar enrere. És curiós com després d’una excursió com aquesta hi ha un abans i un després en la relació entre la gent que hem compartit camí i conversa.

Va fer fred i va fer molt de vent… però no va poder amb nosaltres.

Judit Arbonès, Xema Campos i Germán Gil

PS: Us deixem un vídeo que voluntàriament va editar un dels nostres alumnes, en Nikolay Asenov…..gràcies Nikolay!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *