Instal·lació de caixes nius a la Torre d’en Dolça

Els dies 3 i 17 de maig vam instal·lar 46 caixes nius a la Torre d’en Dolça amb els alumnes de l’assignatura d’optativa de Medi Ambient de 2n, i en la que participen els alumnes de 2n A (Crístian i Alejandro P.), de 2n B (Miguel G., Alejandro G., Diego, Adrià, Kevin, Pau, Toni i Miguel V.), de 2n C (David, Alejandro G., Bernardo, Denís i Bruno) i de 2n D (Iana, Daniel,  Kevin i Naiara). També hi van assistir els alumnes de 3r C (Gladis), de 4t A (Héctor) i de 4t B (César).

Acompanyats pels professors German, Judith i Xema vam instal·lar 46 caixes nius entre els dos dies i vam recollir vuit caixes nius que estaven deteriorades i que reparàrem. Vam tornar amb la gratificació de trobar nius en 4 caixes de les 10 que vam revisar. Aquesta trobada ens permet assegurar que anem pel bon camí.

La Torre d’en Dolça és un indret en el que s’hi aturen moltes aus de pas degut als dos espais humits dels que disposa: les llacunes de depuració natural de les aigües residuals de Port Aventura i les llacunes de nidificació de les aus envoltades per l’hipòdrom.

Des d’aquí volem donar les gràcies a la regidoria de Serveis al Territori i Ensenyament, i als seus tècnics per autoritzar i facilitar-nos la realització de l’activitat, així com als membres de la brigada municipal que ens hem trobat ambdós dies i que també ens han facilitat la nostra tasca.

Xema Campos. Coordinador Escoles Verdes