Consolidem algunes activitats extraescolars i en preparem de noves.

Les activitats de futbol, voleibol, cuina i estudi assistit són una petita mostra de les activitats que ja estan consolidades al centre des de fa uns quants cursos.
Els participants de l’equip de futbol ja han participat en dos partits, per això els hem federat i gaudeixen d’un nou equipament de color groc. Els de voleibol encara no s’han estrenat i els de la cuina ja han elaborat i tastat diversos plats. Com veureu a les fotos, són activitats mixtes que agrupen nois i noies.
Aquesta setmana començaran dues activitats noves: conversa en anglès amb la Betty i robòtica,  amb dos estudiants de la URV com monitors. Dues activitats força interessants perquè potencien l’anglès i la tecnologia,  dos reptes educatius molt actuals.
Seguim amb l’activitat d’estudi assistit com cada curs. És la possibilitat de tenir un docent que orienta l’alumne en els aspectes didàctics necessaris per a una millora significativa en les notes.
Com sabeu, les activitats extraescolars estan subvencionades per l’AMPA i per l’Ajuntament de Vila-seca. L’estudi assistit rep ajut del Fons d’Acció Social de “La Caixa”.
A tots ells, moltes gràcies.

Mercedes Bermejo. Directora.