Castanyada i Halloween a l’institut Vila-seca

L’artista Andreu Faro Lalane ha fet una demostració del seu art el matí de Halloween tot pintant part dels vidres del centre.
L’alumnat va gaudir, mentre menjaven les tradicionals castanyes, de la tècnica del docent en directe.
L’Andreu és humorista i  dibuixant, a més és professor de física i química a l’Institut Vila-seca des de fa vint anys.
Va ser una manera diferent de gaudir de la castanyada: mentre l’alumnat de 4t venia les tradicionals castanyes a l’hora del pati , l’Andreu pintava en directe el vidre que dona al bar.
Els altres vidres, pintats a classe, mostraven figures relacionades amb el Halloween i van demostrar que art i castanyes tenen molt a veure.
Aquestes iniciatives han estat promogudes per la professora Marina Sànchez del departament d’educació visual i plàstica. Gràcies, Marina!

Direcció