INICI DE LES CLASSES

El dilluns 12 de setembre els alumnes van començar les classes. Els estudiants de primer d’ESO van ser reunits al gimnàs. La directora i la cap d’estudis els van dirigir unes paraules de benvinguda al centre i els van donar les primeres informacions útils per a uns alumnes que acaben d’arribar. Després, les seves tutores els van acompanyar a conèixer el centre i l’aula assignada al grup.
La resta d’alumnes es van trobar amb els seus tutors a les aules. Horaris, llibres, materials i elecció de les assignatures optatives van ser les activitats principals d’aquest primer dia.
El dimarts 13 les classes es van desenvolupar segons l’horari habitual. Les primeres impressions de professors i alumnes són bones. L’únic aspecte a remarcar és que si poguéssim canviaríem les altes temperatures dels primers dies de setembre. Els desitgem a tots un curs ple d’il·lusió, de bones vivències i de millors resultats.

iMosquis. Redacció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *