Intercanvi d’objectes i experiències

El passat divendres 10 de novembre, els nostres alumnes de 3rA, coincidint amb la Setmana Europea per a la prevenció de residus, van portar a terme una iniciativa per donar sortida a totes aquells objectes dels qual no en fem ús. La idea va ser tot un èxit. Ells mateixos van muntar la seva paradeta, amb l’objectiu d’intercanviar tot tipus d’ articles: roba, pòsters i fins i tot llibres.

Els alumnes van aprendre que aquells objectes que ja no necessitaven podien fer contents i ser útils per als seus amics i amigues, cosa que va ser molt gratificant, ja que es va prioritzar el valor sentimental per damunt del material i econòmic, propiciant així una major cohesió grupal entre l’alumnat d’aquesta classe.

Ha estat una activitat molt positiva per a tots i totes. Desitgem que aquesta idea us inspiri i que sorgeixin nous adeptes que se sumin a aquesta iniciativa!!

Marina Sánchez Bosch, tutora de 3r ESO A.