3r ESO visita el CosmoCaixa a Barcelona

Els dies 26 i 27 d’abril de 2017 els alumnes de 3r ESO van anar a visitar el CosmoCaixa de Barcelona. És una visita que es realitza des de fa anys.

Els alumnes prenen contacte directe amb conceptes i mètodes científics d’una forma espectacular, a través de l’experimentació directa i la participació.

Els nostres joves van poder gaudir dels tallers de  reaccions químiques, uns materials sorprenents. I també d’una sessió de planetari on van aprendre conceptes sobre les constel·lacions i l’origen de les estacions. Després van gaudir d’una visita lliure a les instal·lacions del CosmoCaixa on van poder aprendre de tot divertint-se amb els mòduls que allà s’ofereixen i amb l’espectacular recreació del bosc inundat de l’Amazones.

Departament de C. Naturals.