Primer i tercer premi per a les nostres alumnes de 2n de batxillerat al GEOTOUR WALKS 2017

La Universitat de Geografia i Turisme de la URV ha convocat  un premi de fotografia digital anomenat GEOTOUR amb el lema “Reinvindiquem el nostre patrimoni”. Els 1r i 3r premi al GEOTOUR corresponen a  les nostres alumnes de batxillerat Bianca Castro (1r premi) i Andrea Bailén (3r premi).

Els motius de les fotografies presentades, una de Siurana i una altra d’una cala de Salou, formen part del ric patrimoni de les nostres terres.

Les fotografies guanyadores han estat les següents:
–       1a classificada: Les dues llums de Siurana, de Bianca Castro Fernández, de de Bianca Castro Fernández, de l’institut Vila-seca.
–       2a classificada: La llibertat en forma de far, de Juan Padilla Angulo, de l’institut Tarragona
–       3a classificada: Crepuscle, d’Andrea Bailén Navarro, de l’institut Vila-seca.

L’alumna Qixin Lin va rebre un premi de participació a l’estar classificada entre les sis primeres finalistes.

La Direcció del Centre