La ruta Martí i Franquès, un científic de Tarragona

El dijous 10 de novembre els alumnes de química de primer de batxillerat van gaudir amb la ruta Martí i Franquès. Un actor vestit d’època amb barret de tres pics va guiar els nostres alumnes per la Tarragona del 1800 visitant llocs emblemàtics on va transcórrer la vida del científic. Martí i Franquès va ser un naturalista interessat per les ciències en el sentit més ampli, cosa poc freqüent en la seva època. Va ser el primer en descobrir la composició exacta d’oxigen a l’aire, un 21%. La visita va servir per conèixer l’obra i vida del científic i també per aprendre quines van ser ser les primeres passes vacil·lants de la ciència moderna feta per homes curiosos que en les seves estones lliures es dedicaven a fer experiments a casa seva.

Andreu Faro, J.Luis Martín, professors acompanyants.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *