Xerrada d’exalumnes

El dimarts 20 de Març de 2018 un grup d’exalumnes de l’institut Verdaguer va venir de nou al centre per explicar als seus companys de 4t i batxillerat la seva experiència fora de l’institut. La Sara, la Zoe, el Ramon, i el Saül estan cursant estudis universitaris i la Lizzie, la Sara, l’Omar i el Denzel estudien CFGM o CFGS. També ens va acompanyar la Júlia que estudia Art Dramàtic.

Tots ells van explicar amb molta claredat i d’una forma molt sincera, els canvis que han trobat en els seus nous estudis, respecte a quan eren alumnes del Verdaguer i les dificultats que han hagut d’afrontar. Es van mostrar molt propers i els nostres alumnes van poder preguntar-los allò que més els inquietava de cara al seu futur.

És una sort que puguem comptar amb la presència d’aquests nois i noies que fa uns anys encara ocupaven els pupitres de les aules de l’ institut i que ara són un exemple a seguir per a molts dels seus antics companys.

La consigna que més els van repetir però, sempre va ser la mateixa: lluiteu per fer allò que realment us agrada, no renuncieu als vostres somnis. No hi ha res millor que dedicar-te a allò que t’apassiona.