Visc, convisc i participo

Durant el segon trimestre, els alumnes de 3 ESO han estat treballant conjuntament amb joves del Consell de la Juventut de Barcelona.

En hores de tutoria han valorat la importància de ser ciutadans actius, de participar en la societat en la que vivim per, entre tots, aconseguir millorla.

El projecte, que inclou la col·laboració de la FaPaC, ha comptat amb la participació de les famílies. Hi ha hagut dues sessions de debat en les que els alumnes han aportat idees del que els agradaria millorar i han estat pensant com fer-ho.

La cloenda de la primera part del projecte va ser el passat 8 de març, en una sessió conjunta del Consell de la Juventut, de la FaPaC i de famílies, alumnat i professorat de l’institut.

En aquesta trobada es van presentar els projectes dels alumnes: organització de colònies i formació d’un grup que vetlli per a que siguem un institut respectuós en el tracte de gènere. En uns pòsters es van pensar els objectius, calendarització i estratègies a dur a terme per a que els dos projectes tirin endavant.

Comença doncs, la segona fase d’execució!

Felicitats per les propostes, la participació i la involucració de tota la comunitat educativa.