Trobada amb les famílies de l’Institut

El dimarts 20 de març de 2018 hem celebrat la primera trobada amb famílies a l’institut. Els alumnes han exposat alguns dels treballs i projectes fets a les aules al llarg del primer i del segon trimestre.

Ha estat una trobada molt entranyable en la que els nois i noies han mostrat part dels aprenentatges adquirits al llarg d’aquests dos trimestres.

Volem felicitar-los per la qualitat i l’entusiasme que van posar en les seves explicacions i també donar-los les gràcies per ser la veu de l’institut.

Els alumnes de 1r d’ESO van presentar dos projectes: el primer l’han fet conjuntament amb el Museu Picasso i les escoles Baixeras i Cervantes i l’altre era el projecte de vela i la Fundació Oceànica de Barcelona que tindrà continuïtat durant tota l’ESO.

Els alumnes de 2n d’ESO van presentar el treball de matemàtiques centrat en el principi d’Erastòtenes.

Els nois i noies de 3r d’ESO van exposar els treballs de cristal·lització que estan preparant per al concurs organitzat per la UB, UAB i universitat Rovira i Virgili.

Els alumnes de 4t d’ESO van parlar de les experiències i aprenentatges del Camp de la Vall de Boí, on van estudiar aspectes de geologia, biologia i de l’art romànic de Taüll en una estada de 3 dies. També van presentar el projecte que han fet en col·laboració amb l’ONG SETEM, sobre consum responsable.

Finalment, els nois i noies de Batxillerat van presentar una mostra de treballs de recerca molt interessant.

Moltes gràcies també a les famílies que van venir a escoltar i compartir la feina dels alumnes, la vostra assistència dóna sentit al treball que fem.

Ens veiem a la propera!!