Traslladem l’aula d’Educació Física al mar

Durant el mes de febrer i març, l’alumnat de 2n d’ESO té l’oportunitat de gaudir de la pràctica de vela, dins els continguts curriculars avaluables d’Educació Física. Com a cada curs acadèmic, realitzem vàries sessions al Centre municipal de vela de Barcelona (ubicat al Port Olímpic), aprofitant que el mar és part del nostre entorn natural més proper.

Si al curs passat vam practicar amb la vela lleugera, en aquest hem navegat amb l’embarcació de Pico, requerint més complexitat i exigència tècnica.

Ens agrada molt oferir al nostre alumnat experiències motrius en entorns naturals, sent un gran escenari on continuar treballant i avaluant part de les competències bàsiques dins d’aquesta matèria.
Gràcies a l’Escola Catalana de Vela, per facilitar-nos tot el material i apropar-nos a una pràctica esportiva novedosa i molt atractiva.

Felicitats a tot l’alumnat per la mostra de treball en equip i cooperació en aquestes primeres sessions.

Us deixem unes fotografies com a mostra d’aquesta fantàstica experiència.