L’alumne de 1r d’ESO On Sakamoto rep una Menció Honorífica a les proves Cangur

Com ja és sabut el dia 16 de març de 2018 van tenir lloc les proves Cangur. Aquest concurs internacional es celebra a molts països i vol fomentar el talent matemàtic dels nois i de les noies.

A l’Institut Verdaguer van participar-hi 68 alumnes entre els nivells d’ESO i Batxillerat.

Els resultats van ser força bons i es va lliurar un diploma a cada participant durant la celebració de la Diada de Sant Jordi al nostre centre.

Un cop revisades les puntuacions s’han donat des de la comissió Cangur diversos premis i mencions honorífiques als i a les alumnes millor classificats de cada nivell.

Tenim l’honor d’anunciar-vos que l’alumne On Sakamoto Lorente de 1r d’ESO ha rebut una menció honorífica en quedar entre l’1% dels alumnes millor classificats del seu nivell (exactament, ha quedat en la posició 119 entre més de 23.000 participants, amb un total de 112,5 punts). La organització Cangur l’ha premiat amb un diploma de reconeixement així com diversos obsequis.