Intercanvi amb Anglaterra

Aquest any els alumnes de 3r d’ESO hem fet fet l’intercanvi amb els alumnes de l’Escola Presdales d’Anglaterra del 22 al 29 de gener.

En aquesta ocasió, les alumnes angleses han vingut a Barcelona a passar una setmana i s’han allotjat a casa dels alumnes del nostre centre. Ha estat una setmana que va començar amb la trobada a l’aeroport i des d’aquell primer moment ja vam començar a parlar anglès, després la setmana ha estat plena d’emocions i vivències que els acompanyaran per sempre.

Durant la setmana s’han fet moltes activitats, el primer dia van venir a l’Institut i van fer classes al centre, algunes de les classes que van fer van ser de ciències, d’anglès, de castellà… Va ser molt interessant anar-se coneixent, i compartir temps dins dels centre i també amb els altres companys. A partir de dimecres van fer sortides per Barcelona, ensenyant-els-hi moltes parts de la ciutat: el Poble Espanyol, Montjuïc, la Sagrada Família, el Parc Güell, el Parlament, el barri Gòtic, la Catedral, Santa Maria del Mar… i molts altres llocs que van anar els alumnes per les tardes.

Ara vénen uns mesos de mantenir el contacte per les xarxes socials i finalment al mes de maig hi haurà la tornada dels nostres alumnes a Anglaterra on de ben cert tindran una estada plena de vivències positives.