El nostre alumnat recicla bicicletes en el marc del programa ENGINY

El nostre centre participa en els tallers del programa ENGINY que organitza el Consorci d’Educació de Barcelona i que té com objectiu clau afavorir l’èxit escolar.

Durant el 2n trimestre, alumnat de l’ESO realitza el taller BICIFLOT a l’entitat BICICLOT: cooperativa de treball reconeguda pel seu compromís social i mediambiental que promou la bicicleta com a mitjà de transport ecològic, econòmic, saludable i sostenible.

Aquest taller té les esmentades finalitats i es concreta en el reciclatge de bicicletes abandonades i en desús tot restaurant-les i convertint-les de nou en uns elements efectius de mobilitat sostenible. La flota de bicicletes renovades que s’obté passen a prestar servei al Centre o, mitjançant ell, a entitats socials del districte de Ciutat Vella.