Alumnes del centre participen a les Proves Cangur

El dijous 15 de març es va celebrar la XXIII edició de la Prova Cangur,convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana.

Aquesta és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques entre els joves estudiants a través dels problemes. La prova consta de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

En aquesta ocasió hi han participat els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO que han fet la prova al nostre centre, mentre que els alumnes de 4rt d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat van fer les proves a la (ETSEIB) Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona.

El departament de Matemàtiques de l’institut promou aquesta iniciativa amb èxit i vol agrair a l’alumnat la seva participació en la nova edició d’aquesta festa de les mates.

Molta sort!