Alumnes de 2n de batxillerat exposen els seus treballs a l’Expo-Recerca

El passat 28 de febrer va tenir lloc al Museu Marítim de Barcelona, l’exposició dels treballs de recerca de l’alumnat de 2n de batxillerat dels centres educatius de Ciutat Vella.

Els alumnes de 1r de batxillerat i professorat dels centres educatius de secundària del districte van assitir a l’acte que organitza anualment el Centre de Recursos Pedagògics de Ciutat Vella.

L’Expo-Recerca de Ciutat Vella va presentar dues modalitats de l’alumnat seleccionat per a la presentació del treball de recerca. Una de física en l’espai “Les Botigues” del Museu, juntament amb entitats de suport a la recerca i una altra d’oral, a la sala d’actes.

L’exposició física és una modalitat de presentació del treball de recerca molt interessant i engrescadora pels alumnes de 1r de batxillerat i professorat perquè poden preguntar i parlar directament sobre els treballs amb els seus autors i autores.

L’acte de l’exposició oral dels treballs s’ha realitzat en dos torns i ha estat conduït per Carles Marín, director del Centre de Recursos Pedagògics de Ciutat Vella i presentat per Natalia Martínez, consellera d’educació del Districte de Ciutat Vella.

Properament, el Jurat anunciarà tres dels treballs exposats oralment seleccionats que competiran a la Mostra de Recerca de Barcelona.

Des de l’institut Verdaguer es van presentar 3 treballs de recerca:

El treball de recerca Criptografia ha estat presentat pels alumnes Manel Caireta i Planes i Alejandro Luther Domínguez tutoritzat per Natacha Peña Puigpinós.

El treball de recerca Gene P16. Function and its role to cell cycle ha estat presentat per l’alumne Brigen Manikan Ardona tutoritzat per Antonio Arregui Casaus.

El treball de recerca Poetisas de la Generación del 27 ha estat presentat per l’alumna Olatz Etxarte Casas tutoritzat per Laura Canós Antonino.

Els desitjem molta sort!!