Premi Baldiri Reixac – Connexions

Estem contents de dir-vos que dels 133 projectes presentats a la convocatòria dels premis Baldiri Reixac en la categoria Connexions hem estat entre els 10 escollits.

El curs vinent col·laborarem amb Riborquestra per al treball de la música a 1r d’ESO i en horari extraescolar.

Riborquestra és una associació de Ciutat Vella que compta una orquestra que acull persones de totes les edats on podrem participar alumnat, famílies i professorat del centre.

Aquest projecte també està funcionant a l’Escola Cervantes, per tant serà també una línia de continuïtat amb aquesta escola.

Agraïm a la Fundació Carulla per haver confiat en el nostre projecte.

Gràcies!

Marta Vidal