Matrícula del CFGS d’Estètica integral i benestar

Abans d’iniciar el procediment de matrícula cal que us llegiu les instruccions generals.

Quotes

• La quota d’aquest cicle, que inclou el material d’ús comú, és de 200 EUR l’any. Descarregueu-vos el document de pagament.
  • L’alumnat matriculat durant el curs 2019-2020 ara només paga 155 EUR (se li retornen 45 EUR pel material no usat durant el confinament)
  • Recordeu, a més, que heu d’abonar

Material addicional

A més del material que suministra el centre cal que us compreu material d’ús invidual. Teniu la llista en els document següent (alumnat de primer curs). Fixeu-vos que us oferim la possibilitat de comprar-ho en una empresa que us ho portaria al centre, tot i que, si voleu, ho podeu gestionar per altres vies.

Formulari de matrícula

Recordeu que per omplir el formulari us cal un compte de correu gestionat per Google: Formulari de matrícula del CFGS d’Estètica integral